Naša spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje strani in vodenje statistike ogledov. Več si lahko preberete tukaj.
exit
se ne strinjam
se strinjam
  1. 1. Predmet Ti pogoji se uporabljajo za toplotno obdelavo in spajkanje kar opravlja izvajalec po specifikacijah (navodilih in tehnični dokumentaciji naročnikov in z uporabo materiala (oziroma predmetov) naročnika na njegov račun (naročilo storitve).Ti pogoji veljajo izključno takrat, ko naročnik uporablja običajna/splošno naročila.
  2. 2. Veljavnost Splošni pogoji za storitvena naročila so obvezujoči, v kolikor jih eden od obeh partnerjev ne zavrne, najkasneje pri sklenitvi pogodbe.
  3. 3. Sklenitev pogodbe Pogodba velja za sklenjeno, ko se sprejme naročilo za storitev (potrditev pogodbe ali začetek dela).
  4. 4. Tehnična dokumentacija 1 Za izvedbo naročila storitve potrebno tehnično dokumentacijo kot so načrti, specifikacije materialov, operacijski plani, vzorci, tehnološki predpisi, predpisi preizkušanja, mora naročnik predati izvajalcu na razpolago. Če manjkajo potrebni podatki, ali če so ti netočni ali napačni, ne sme iti v škodo izvajalcu naročila. 4.2 Vsi podatki so izključna last naročnika in se lahko uporabljajo le za namen izvedbe naročila storitve. Brez predhodnega pisnega soglasja naročnika izvajalec ne sme omogočiti dostopa do te dokumentacije tretjim osebam.** 4.3 Če ni doseženo soglasje pri sklenitvi pogodbe ali po izvršitvi naročila, je treba vso tehnično dokumentacijo vrniti naročniku.
  5. 5. Dobava materiala 1 Dobavljeni predmeti ostanejo last naročnika. Naročnik nosi tveganje izgube, poškodb, če pri tem ne nastopi krivda izvajalca. 5.2 Pri prevzemu je treba dobavljen material pregledati po količini, številu kosov in vidnih napakah 5.3 Izvajalec mora sprejeti material na svoje stroške v skladiščenje in izvedbo naročila. 5.4 Dobavitelj je dolžan dostaviti orodja in predmete, ki so oprani, brez ostružkov, označeni in ustrezno pakirani.
  6. 6. Orodja, naprave in merila Za vsa specialna orodja in naprave, merila ter merilne naprave, povezane s predmetom naročila, je odgovoren naročnik. Ta oprema ostaja v njegovi lasti in se lahko uporablja izključno za storitve, namenjene njemu. Izvajalec je dolžan zagotoviti strokovno us kladiščenje, pravilno uporabo in ustrezno vzdrževanje te opreme. V primeru izgube, poškodovanja ali nenormalne uporabe specialnih orodij stroške ponovne nabave ali usposobitve krije izvajalec, če se ugotovi njegova krivda. Če specialna orodja izdela izvajalec, lahko naročniku zaračuna določen del stroškov izdelave, vendar orodja ostajajo v lasti izvajalca, ki jih lahko prosto uporablja.
  7. 7. Cena Če ni drugače dogovorjeno, se cene za obdelavo razumejo neto iz delavnice izvajalca z osnovnim pakiranjem (glej tudi št. 12).
  8. 8. Pogoji plačila 1 Naročnik je dolžan poravnati račun izvajalcu v dogovorjeni valuti ali na podlagi izdanega predračuna. 8.2 V primeru zamude pri plačilu ima izvajalec pravico, brez dodatnih opominov, od datuma zapadlosti plačila zaračunavati zakonske zamudne obresti. Zaračunavanje obresti ne vpliva na obveznost naročnika, da v celoti izpolni svoje plačilne obveznosti v skladu s pogodbo.
  9. 9. Roki 1 Rok za izvršitev storitve začne teči ob sprejemu predmetov pri izvajalcu. Rok se šteje za izpolnjen z obvestilom o pripravljenosti za pošiljko ali s predajo predmetov naročniku. 9.2 Rok za izvršitev se ustrezno podaljša v naslednjih primerih: a) Če izvajalec od naročnika pravočasno ne prejme potrebnih specifikacij, dokumentacije, materialov ali specialnih orodij; b) Če nastopijo pogoji višje sile, ki ovirajo izvedbo in so zunaj nadzora izvajalca. Ti pogoji lahko nastanejo pri izvajalcu, naročniku ali tretjih osebah. V primeru nastanka pogojev višje sile je izvajalec dolžan naročnika pravočasno obvestiti. Takšni pogoji vključujejo, a niso omejeni na: epidemije, potrese, naravne nesreče, večje motnje v proizvodnji, nesreče, ipd. 9.3 Naročnik v primeru zamude pri izvršitvi storitve nima pravice zahtevati nadomestila škode niti razveljaviti pogodbe.
  10. 10. Izvedba 1 Izvajalec mora pri izvajanju naročila upoštevati specifikacije in zahteve naročnika ter slediti internim navodilom za zagotavljanje kakovosti. Napake pri obdelavi, ki jih povzroči izvajalec, ter težave, ki nastanejo zaradi napak na dobavljenem materialu ali pomanjkljivih navodil in specifikacij naročnika, mora izvajalec nemudoma sporočiti naročniku. Kakršne koli popravke ali spremembe se lahko izvajajo le s soglasjem naročnika. Izvajalec lahko zaračuna svoje stroške, povezane s temi spremembami, le na podlagi predhodnega dogovora. 10.2 Če izvajalec tudi v dogovorjenem podaljšanem roku ne izvrši storitve ali je ne izvede strokovno, ima naročnik pravico oporekati plačilu za že opravljeno delo ob prekinitvi pogodbe, razen če je problem rešen sporazumno. 10.3 Če je izvedba naročila zaradi razlogov, ki jih zastopa naročnik, nemogoča ali presega okvir soglasja, ima izvajalec pravico prekiniti pogodbo. Izvajalcu je treba priznati in nadomestiti že opravljeno uporabno delo. 10.4 Odstopanja od dogovorjenih specifikacij morajo biti obojestransko potrjena v pisni obliki.
  11. 11. Preizkušanja in prevzem 1 Naročniku je lahko med izvajanjem naročila omogočena pravica do preizkušanja obdelovanih predmetov pri izvajalcu. 11.2 Izvajalec je dolžan obdelovane predmete preizkusiti med ali po zaključeni obdelavi. Če ni drugače dogovorjeno, izvajalec določi obseg in način preizkušanja.Dodatno preizkušanje se izvaja samo po dogovoru, s soglasjem naročnika, na njegovo tveganje in stroške. Takšna dodatna preizkušanja ne vključujejo garancij, ki bi presegale te splošne pogoje. 11.3 Specifikacije, ki jih določi naročnik (npr. trdota na površini, kalilna globina, stanje poboljšanja), izvajalec preizkuša v skladu z ustreznimi normami. 11.4 Če je preizkušanje iz razlogov, ki jih izvajalec ne zastopa, nemogoče, izvajalec ne more garantirati izpolnjevanja specifikacij. 11.5 100% kontrola lota na razpoke bo izvedena le na posebno zahtevo in stroške naročnika. 11.6 Z izvedenim preizkušanjem izvajalec garantira le izpolnjevanje specificiranih vrednosti, določenih s strani naročnika, ne pa tudi funkcionalne sposobnosti obdelanih predmetov. 11.7 Izvajalec ne odgovarja za napake ali poškodbe, ki nastanejo zaradi: a) strokovno nepravilno izvedenih termičnih obdelav na neustrezno izdelanih predmetih; b) neustreznih konstrukcijskih izvedb predmetov; c) pomanjkljivih ali napačnih specifikacij naročnika; d)napak v materialu. Primeri takšnih napak vključujejo: a) rise; b) deformacije pri kaljenju (oblika, mere); c) poškodbe zaradi ravnanja; d) poškodbe na predmetih, ki so bili predhodno že drugje neustrezno termično obdelani. 11.8 Če ni drugače dogovorjeno, ima naročnik po prejemu predmetov štiri tedne časa, da na podlagi preizkušanja izvajalcu sporoči morebitne pomanjkljivosti. Izvajalcu je treba omogočiti, da predmete sam preizkusi ali jih pošlje v preizkušanje na nevtralno lokacijo. 11.9 Izvajalec mora napake, za katere je odgovoren, odpraviti nemudoma in brezplačno z dodatno obdelavo. 11.10 Če izvajalec ne more odpraviti napak, mora naročniku po dogovoru nadomestiti ustrezne stroške. Pri določanju nadomestila za poškodbe ali napake se oceni relativna razlika med ponujeno ali fakturirano storitvijo. Če je izmet posledica napačnih podatkov o materialu ali obdelavi s strani naročnika, izvajalec ne odgovarja za napake. Če so predmeti poškodovani ali neustrezni zaradi nepravilno izvedene obdelave, je izvajalec dolžan nadomestiti škodo, ki pa ne sme presegati dvakratne vrednosti ponujene ali fakturirane storitve. Pri serijskih kosih veljajo, če ni drugače dogovorjeno, tolerance izmeta največ 3% celotnega lota za izgubljene ali neuporabne kose. 11.11 Če je zaradi razlogov, za katere izvajalec ni odgovoren, potrebno ponovno obdelati predmete zunaj njegovih obratov, vse nastale stroške krije naročnik. 11.12 Dodatne pravice naročnika v zvezi z napakami so izključene.
  12. 12. Pakiranje in transport 1 Izvajalec uporablja normalno enako pakiranje kot naročnik. Če smatra, da je to nezadostno, se lahko dodatni stroški pakiranja zaračunajo naročniku posebej. 12.2 V primeru EXW paritete tveganje transporta v celoti preide na naročnika.
  13. 13. Garancije 1 Izvajalec se zavezuje, da bo na pisno zahtevo naročnika odpravil skrite napake, za katere je odgovoren, ter ustrezno nadomestil morebitno škodo. 13.2 Če ni drugače dogovorjeno in pisno potrjeno, je garancijski rok za skrite napake 12 mesecev. Rok začne teči od dneva predaje obdela nih predmetov, oziroma, če izvajalec ni odgovoren za zamudo pri predaji, od dneva obvestila o pripravljenosti za odpremo. 13.3 Garancija velja izključno za naročnika. 13.4 Iz garancije so izključene napake, ki so posledica obrabe, ali napake, ki nastanejo zaradi razlogov, za katere izvajalec ni odgovoren. 13.5 Garancija preneha veljati, če naročnik ali tretja oseba izvede spremembe, ki škodljivo vplivajo na obdelovane predmete in neposredno vplivajo na izpolnjevanje garancijskih obveznosti izvajalca ter na izpolnjevanje specificiranih vrednosti naročnika (glede na določbe iz točke 11.3). 13.6 Dodatne pravice naročnika v zvezi z napakami so izključene. 13.7 Garancijski pogoji veljajo samo v primeru, ko je Miheu d.o.o. dobavitelj materialov in izvajalec vseh del.
  14. 14. Odgovornost Izvajalec ne prevzema nobene dodatne odgovornosti za škodo, zlasti za posledično škodo, ki bi nastala iz kakršnega koli razloga.
  15. 15. Kraj izpolnjevanje, sodišče Kraj izpolnjevanja je domicil izvajalca. Za reševanje sporov je pristojno Okrajno sodišče v Slovenj Gradcu.

 

Prenesi certifikat 

 

Miheu d.o.o. Šentjanž pri Dravogradu, 26.11.2024

FaLang translation system by Faboba